MusicAudio.pl » Nagłośnienie » Miksery audio » Miksery cyfrowe » Mikser audio BEHRINGER WING
Mikser audio BEHRINGER WING

Mikser audio BEHRINGER WING

Mikser cyfrowy


Cyfrowy mikser BEHRINGER WING oferuje 48 kanałów i 24 suwaki miksujące, obsługujące sygnały mono, stereo i mid-side. Rewolucyjna funkcja miksowania u źródła umożliwia łatwe przypisywanie sygnałów, dzięki czemu każde źródło jest zawsze widoczne i gotowe do użycia, niezależnie od przeznaczenia.

WING zapewnia wyjątkową personalizację dzięki dotykowemu ekranowi 10.1" oraz sekcji Custom Controls z enkoderami i przyciskami przypisywanymi przez użytkownika. Zmotoryzowane suwaki ułatwiają dostęp do kluczowych parametrów, gwarantując pełną kontrolę w każdej sytuacji.

Wszechstronność miksera dopełnia 374 wejść/wyjść za pośrednictwem portów AES50, USB, StageCONNECT oraz opcjonalnych kart rozszerzeń, takich jak MADI czy DANTE. Dzięki temu WING spełnia wymagania najbardziej zaawansowanych konfiguracji audio - zarówno na scenie, jak i w studio.

 

Mikser audio BEHRINGER WING Pokaż więcej zdjęć
Mikser audio BEHRINGER WING - miniatura
Mikser audio BEHRINGER WING - miniatura
Mikser audio BEHRINGER WING - miniatura
Mikser audio BEHRINGER WING - miniatura
Mikser audio BEHRINGER WING Pokaż więcej zdjęć
11 929,00 zł
Ilość Dostępny w dużej ilości
U Ciebie za 1 dni ( 2 maja )
  • DARMOWA DOSTAWA  DARMOWA DOSTAWA do 10 RAT 0%
  • Raty Credit Agricole do 10 x RAT 0% - BNP Paribas
  • Santander e-raty Oblicz
Pełny opis produktu:

Mikser audio BEHRINGER WING

  • OPIS


    Powierzchnia sterowania WING wykorzystuje duży ekran dotykowy z czułymi na dotyk pokrętłami ułatwiającymi obsługę. Trzy oddzielne sekcje suwaków i sekcję Custom Controls można łatwo i intuicyjnie dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz konkretnej szyny, czy też dedykowanego kanału zawsze na wyciągnięcie ręki, czy nawet współdzielenie powierzchni z dwoma użytkownikami miksera – WING może być skonfigurowany tak, aby przenieść produkcję na nowy poziom. Możesz nawet wymienić i dostosować masywny drewniany podłokietnik na coś bardziej funkcjonalnego.

    Miksowanie u źródła


    Behringer WING oferuje zupełnie inny punkt widzenia, skupiając się na źródle jako przyczynie jakiegokolwiek miksowania, np. sygnału bębna basowego lub głównego wokalu. Wejścia mają więc więcej właściwości niż tylko numer. Źródła mogą być w trybie mono, stereo lub mid-side, posiadać własne parametry headamp jak wzmocnienie i zasilanie phantom, z określonym wyciszeniem i wskaźnikami źródła. Można im również nadać kolor, ikonę, nazwę i kilka znaczników do celów grupowania i filtrowania. Wszystko to opisuje najpierw rzeczywiste źródło, zanim kanały zostaną wykorzystane do przetwarzania lub miksowania.

    Piękno tego rozwiązania polega na tym, że możesz oznaczyć źródła za pomocą naszej aplikacji WING Co-Pilot podczas patchowania na scenie i bez względu na to, czy sygnał jest patchowany do kanału, do nagrywania SD czy do jakiegokolwiek innego wyjścia, zawsze zobaczysz i odniesiesz się do tego źródła.

    Mono/Stereo


    Wszystkie 48 kanałów wejściowych i 28 magistrali miksów mogą być używane dla źródeł mono, stereo lub mid-side. Przypisanie źródła stereo do dowolnego kanału automatycznie odtwarza kanał stereo, a stopień stereo imager zapewnia kontrolę nad szerokością od 150% stereo do mono. Konsola nie wymaga restartu w celu zastosowania jakichkolwiek zmian trybu. Ich konfiguracja kanałów, busów i podgrupy może być zmieniana w każdej chwili na bieżąco.

    Dziedzictwo wbudowane w każdy kanał


    Alternatywnie do doskonałej korekcji i dynamiki WING, wszystkie kanały i busy posiadają wtyczki dla bramek, kompresorów i korektorów, w tym wysokiej klasy symulacje wzorowane na najbardziej znanych urządzeniach, takich jak Pultec EQ, SSL Bus Compressor i Gate/Expander, SPL Transient Designer, Neve EQ, Compressor and Gate, Focusrite ISA i D3, DBX160, LA-2A, 1176, Elysia mPressor i Empirical Labs Distressor.

    Widoczność Behringer WING


    Innowacyjna sekcja edycji kanałów WING została zaprojektowana od podstaw w celu natychmiastowego przeglądu stanu kanałów i przepływu pracy. Umożliwia ona pracę na wybranym kanale nawet wtedy, gdy wyświetlacz główny jest używany do czegoś zupełnie innego. Pokrętła czułe na dotyk pozwalają na konfigurację najważniejszych parametrów na wyciągnięcie ręki.

    Jeszcze więcej spersonalizowanych elementów sterujących


    Sekcja centralna oferuje sterowanie przypisywane przez użytkownika, tj. 4 obrotowe enkodery i 20 przycisków z 2 wyświetlaczami LCD. Użytkownik decyduje, jakie funkcje chciałby mieć zawsze pod ręką. Duże pokrętło umożliwia precyzyjne ustawienie do 8 parametrów użytkownika lub może być używane do zdalnego sterowania DAW przez USB MIDI. Konfiguracja sterowania obejmuje również predefiniowane funkcje dla transportu rejestratora kart USB i SD, sterowania pokazem i mute grup.

    Doskonały balans i najlepsze kształtowanie brzmienia


    Kanały wejściowe WING posiadają filtry typu lo-cut i hi-cut, tilt-EQ, all-pass lub Sound Maxer, a także 6-pasmowy korektor parametryczny. Wszystkie busy, matryce i kanały główne posiadają nawet 8-pasmowy korektor parametryczny. Alternatywnie, WING oferuje 8 skrupulatnych emulacji słynnych sprzętowych korektorów do użytku na każdym kanale.

    Efekty Premium


    WING Premium FX rack posiada 8 procesorów stereo, w tym spektakularne emulacje najbardziej szanowanych w branży pogłosów, oryginalne algorytmy TC VSS3, a także emulacje Lexicon, Quantec i EMT. Fantastyczne opóźnienia, voice doubling, chromatic pitch correction, nasycenie taśmy i wiele więcej…

    Uwolnij efekty z Behringer WING


    Kolejny zestaw 8 procesorów stereo zapewnia wiele różnych modulacji, korekcji, dynamiki i nieliniowych efektów, a nawet cztery kultowe wzmacniacze gitarowe z symulacjami pieca. Gitarzysta może po prostu podłączyć swoją gitarę lub pedał prosto do stageboxa, co jest szczególnie przydatne na cichych scenach i w domach modlitwy.

    Połączenia


    Z 374 wejściami i 374 wyjściami, wymagana jest duża ilość połączeń cyfrowych. WING zapewnia 3 porty sieciowe audio AES50 SuperMAC do podłączania cyfrowych stageboxów lub udostępniania do 144 wejściowych i wyjściowych strumieni z innymi konsolami. Dostępne są 48x48 kanały audio USB i kolejne 64x64 kanały Audio over IP (opcjonalnie moduł AoIP) oraz stereofoniczne wejścia/wyjścia AES/EBU. Gniazdo kart rozszerzeń WING, wyposażone w kartę zapisu LIVE SD lub karty opcjonalne dla różnych standardów, takich jak ADAT, MADI, DANTE i WSG, oferuje kolejne 64x64 kanały I/O audio.

    Przedwzmacniacze MIDAS


    Chociaż ograniczyliśmy liczbę lokalnych wejść/wyjść analogowych, nie pozwoliliśmy na żaden kompromis w zakresie ich jakości. Behringer jest dumny, że posiada 8 oryginalnych wzmacniaczy mikrofonowych Midas PRO i 8 wyjść XLR z wysoką jakością dźwięku, zarówno w środowiskach studyjnych, jak i na żywo. Wejścia i wyjścia liniowe TRS aux 8x8 pomagają wprowadzać sygnały z odtwarzaczy multimedialnych lub komputerów. Jeśli to nie wystarczy, nowy interfejs StageCONNNECT umożliwia podłączenie breakout boxów z maksymalnie 32 kanałami wejściowymi i wyjściowymi, np. podłączenie konsoli do side racka za pomocą pojedynczego przewodu XLR lub kabla DMX.

    Auto Pilot


    Automatyczne miksowanie z 2 grupami ze wspólnym wzmocnieniem jest dostępne na dowolnych 16 kanałach wejściowych. Niezawodny i szybki algorytm automatycznie śledzi, który mikrofon odbiera najwyższe poziomy, zwiększa wzmocnienie kanału, jednocześnie zmniejszając sumę wzmocnienia dla wszystkich innych kanałów w tej samej grupie. Poziom szumu otoczenia pozostanie stale na niskim poziomie, a zrozumiałość i wzmocnienie przed wystąpieniem sprzężenia zwrotnego zostaną znacznie zwiększone. Jest to idealne narzędzie do organizacji imprez firmowych, dyskusji panelowych, domów modlitwy lub transmisji z kilkoma głośnikami.

    Trigger


    MIDI In/Out plus dodatkowe 2x2 GPIO (General Purpose Input/Output - uniwersalne złącza do przesyłania sygnałów sterujących) zapewniają interfejs dla konsolowych triggerów zdarzeń i zewnętrznego sterowania pokazami.

    Precyzja Behringer WING


    40-bitowe przetwarzanie zmiennoprzecinkowe przy częstotliwości 48 lub 44.1 kHz, z opóźnieniem 1 ms w obie strony.

    Podwójne Solo


    Podwójne szyny solo/monitor na kanał monitorowania przez słuchawki/IEM i/lub wedge i głośniki studyjne.

    RC i OSC


    Zdalne sterowanie sieciowe obsługuje komunikację binarną i OSC oraz umożliwia sterowanie konsolą z dużej odległości. Jest otwarte dla aplikacji innych firm obok aplikacji cross-platformowej Behringer, WING CO-PILOT.

    CHARAKTERYSTYKA


    • 8 przedwzmacniaczy mikrofonowych Midas PRO i 8 wyjść Midas PRO na pokładzie
    • 24 zmotoryzowane suwaki o długości 100 mm w 3 oddzielnych, w pełni konfigurowalnych sekcjach
    • Zdalna łączność I/O typu plug and play dla maksymalnie 144 sygnały wejściowe i wyjściowe poprzez 3 porty AES50 wyposażone w technologię SuperMAC firmy Klark Teknik zapewniającą bardzo niski poziom jitter i latencji.
    • Duży, regulowany wyświetlacz główny z ekranem dotykowym
    • Unikalna sekcja edycji kanałów z 11 pokrętłami i dedykowanym kolorowym TFT
    • Opcjonalny moduł dla kanałów 64x64 audio over Ethernet – obsługujący technologię WAVES SoundGrid oraz Dante/AES67.
    • 48x48 kanałowy interfejs audio USB 2.0 ze zdalnym sterowaniem DAW emulującym HUI i Mackie Control.
    • Rejestrator/odtwarzacz kart Dual SD z maks. 64 utworami i znacznikami do identyfikacji pozycji utworów.
    • Dodatkowa 4-kanałowa sekcja sterowania z pokrętłami, przyciskami i wyświetlaczem parametrów umożliwiająca stały dostęp do szyny głównej, matryc lub kanałów.
    • Wysokiej klasy rack FX z 8 procesorami stereo i światowej klasy algorytmami TC, emulacjami Lexicon, Quantec i EMT.
    • Standardowy rack FX z 8 procesorami stereo dla szerokiej gamy modulacji, EQ, dynamiki itp. (pozwala również na dodawanie efektów zewnętrznych do miksu)
    • 5 zmiennych slotów przetwarzania wtyczek dla wszystkich 40 kanałów stereo, wyposażonych w najbardziej ikoniczne analogowe korektory i kompresory oraz slot FX i 4-pasmowy parametryczny EQ dla wszystkich 8 stereofonicznych kanałów aux.
    • Custom Controls oferuje 16 przycisków oraz 4 pokrętła z łatwą konfiguracją
    • 4 szyny główne, 8 matryc i 16 szyn aux stereo, wyposażonych w podwójne inserty, 8-pasmowe parametryczne EQ, stereo imager i pełne przetwarzanie dynamiki.
    • 2 porty Ethernet ze zintegrowanym przełącznikiem do zdalnego sterowania w sieci
    • Wbudowany port rozszerzeń dla opcjonalnych kart interfejsów audio lub cyfrowych mostków sieciowych, MADI i ADAT/WC.
    • StageCONNECT 32-kanałowy interfejs o małych opóźnieniach do osobistego monitorowania lub analogowych modułów I/O
    • Zaprojektowany i skonstruowany w Niemczech.

    SPECYFIKACJA


    • Pasmo przenoszenia przy próbkowaniu 48 kHz, 0 do -1 dBu (przy dowolnym ustawieniu wzmocnienia): 10 Hz - 20 kHz
    • Zakres dynamiczny:
      • Zakres dynamiczny, analogowe wejście do analogowego wyjścia (typowy), XLR / AUX: 111 dB / 108 dB
      • przedwzmacniacz i przetwornik (typowy), XLR / AUX: 112 dB / 110 dB
      • przetwornik i wyjście (typowy), XLR / AUX: 118 dB / 112 dB
    • tłumienie przesłuchów @ 1 kHz: 100 dB
    • poziom wyjścia, złącza XLR (nominalny / maksymalny): +4 dBu / +21 dBu
    • impedancja wyjścia, złącza XLR (niesymetryczne / symetryczne): 75 Ω / 75 Ω
    • impedancja wejścia, złącza TRS (niesymetryczne / symetryczne): 20 kΩ / 40 kΩ
    • maksymalny poziom wejściowy bez przesteru, złącza TRS: +16 dBu
    • poziom wyjścia AUX, TRS (nominalny / maksymalny): +4 dBu / +16 dBu
    • impedancja wyjścia AUX, TRS (niesymetryczne / symetryczne): 150 Ω / 300 Ω
    • impedancja wyjścia słuchawkowego / maksymalny poziom wyjścia: 500 mW @ 75 Ω / +18 dBu
    • poziom szumów własnych, wyjście XLR 1-16, zysk jedności: -97 dBu
    • poziom szumów własnych, wyjścia AUX i monitor TRS: -95 dBu
    • główny ekran: 10,1" TFT LCD, 1280 x 800 px, pojemnościowy ekran dotykowy
    • regulacja obrotu głównego ekranu, ciągła regulacja: 15° - 60°
    • ekran LCD 4-kanałowej grupy z paskiem RGB dla każdego kanału: 320 x 48 monochromatyczny
    • ekran edycji kanałów: 2,4" TFT LCD, 320 x 240 px
    • główny miernik stereo: 18 segmentów (-60 dB do przesteru)
    • ilość silnikowych suwaków 100 mm: 12 + 8 + 4
    • ilość dotykowych pokręteł obrotowych: 3 + 7 + 11 + 4 + 4
    • ilość przypisywalnych pokręteł obrotowych: 4
    • ilość przypisywalnych podświetlanych przycisków: 8 + 8
    • ilość pokręteł obrotowych / przycisków regulowanych: 4 / 4
    • zasilanie z przełączaniem: automatyczny zakres 100-240 VAC (50/60 Hz)
    • zużycie energii: 130 W
    • wymiary miksera: 201 x 870 x 575 mm

    ZŁĄCZA


    • 8x wejście AUX przez jack TRS 6.5 mm (AUX IN 1-8)
    • 6x wyjście AUX przez jack TRS 6.5 mm (AUX OUT 1-6)
    • wyjście słuchawkowe stereo przez 2x jack TRS 6.5 mm R/L (AUX OUT 7-8)
    • 2x złącze GPIO przez 2x jack TRS 6.5 mm (GPIO 1-2 oraz GPIO 3-4)
    • wejście/wyjście MIDI
    • 8x wyjście liniowe XLR (1-8)
    • 8x wejście liniowe/mikrofonowe przez combo jack/XLR 6.5 mm
    • 2x złącze internetowe i złącze USB-B dla sterowania siecią audio (CONTROL/AUDIO NETWORK)
    • 3x port AES50 SUPERMAC (A, B, C)
    • złącze StageCONNECT przez XLR
    • wyjście/wejście DIGITAL AUDIO AES/EBU przez XLR żeński i męski
    • 2x port na kartę SD i na kartę SDHC dla 64-kanałowego nagrywania/odtwarzania
    • złącze USB-A (na przednim panelu) na przesył plików audio lub ustawień

    STEROWANIE


    • 6x4 zmotoryzowane suwaki - każdy suwak posiada przycisk SELECT, SOLO, MUTE, diodę oznaczającą i wyświetlacz
    • sekcja Custom Controls do tworzenia własnych niestandardowych funkcji sterowania
    • sekcja Channel Processing do przetwarzania dźwięku pojedynczo na każdym kanale
    • panel sterowania z wyświetlaczem - dostępne przyciski HOME, EFFECTS, METERS, ROUTING, SETUP, LIBRARY, UTILITY, oraz 6 pokręteł czułych na dotyk
    • sekcja Monitoring/Talkback do sterowania monitorowaniem dźwięku i funkcją talkback

    Zobacz też inne Miksery cyfrowe: [Mikser cyfrowy BEHRINGER X32 /Konsola], [Mikser cyfrowy Allen&Heath Qu-16], [Mikser cyfrowy Allen&Heath SQ5].