MusicAudio.pl » Instrumenty klawiszowe » Syntezatory muzyczne » Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard
Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard

Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard

Syntezator.


ASM Hydrasynth Keyboard jest doskonałym narzędziem pracy dla twórców dźwięku i muzyków scenicznych. Każdy występujący „na żywo” klawiszowiec dobrze wie, jak ważna jest szybka edycja ustawień. Aby to zapewnić, w ASM Hydrasynth Keyboard zastosowano intuicyjny i przyjazny dla użytkownika interfejs, umożliwiający szybkie dokonywanie zmian przy minimalnej ilości przewijanych stron w menu. Dodatkowym ułatwieniem obsługi ustawień, jest możliwość korzystania z wielu przydatnych skrótów. Kolejną mocną stroną syntezatora jest PolyTouch – 73-klawiszowa, półważona klawiatura dynamiczna ze stereofonicznym Aftertouch, zapewniająca pełną ekspresji i dynamiki grę z wysoką czułością na zmiany nacisku klawiszy. Na pokładzie syntezatora znajduje się zaawansowany silnik brzmieniowy Wavetable, który nie tylko gwarantuje wysoką jakość generowanych dźwięków, ale daje też muzykom ogromne możliwości twórcze.

Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard Pokaż więcej zdjęć
Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard - miniatura
Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard - miniatura
Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard - miniatura
Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard - miniatura
Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard Pokaż więcej zdjęć
5 990,00 zł
Ilość Dostępny w średniej ilości
U Ciebie za 3 dni ( 28 maja )
  • DARMOWA DOSTAWA  DARMOWA DOSTAWA do 10 RAT 0%
  • Raty Credit Agricole Santander e-raty Oblicz
Pełny opis produktu:

Syntezator ASM HYDRASYNTH Keyboard

  • OPIS


    HYDRASYNTH Keyboard jest wręcz wymarzony zarówno dla twórców dźwięku, jak i koncertujących muzyków. Silnik brzmieniowy został zaprojektowany z myślą o maksymalnej wszechstronności. Jednocześnie interfejs użytkownika umożliwia szybką edycję patchy przy minimum przewijania stron menu i z wykorzystaniem wielu skrótów usprawniających obsługę.

    Zaawansowany silnik syntezy wavetable, 3 oscylatory, dwa Mutatory i 2 filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle, sprawiają, że możliwości generowania brzmień są bezkonkurencyjne.

    Jeśli chodzi o możliwości wykonawcze, klawiatura HYDRASYNTH DELUXE posiada 73-klawiszową klawiaturę Polytouch, która oferuje polifoniczny aftertouch dla każdego dźwięku, i zapewnia ci ten szczególny rodzaj ekspresyjnego sterowania, który można znaleźć tylko w niektórych syntezatorach vintage.

    Dodaj do tego 4-oktawowy kontroler wstęgowy oraz ergonomiczne koła pitch-bend i modulacji, a otrzymasz ekspresję i kontrolę, której aż do dzisiaj nie było w żadnym innym syntezatorze sprzętowym na rynku.

    Klawiatura Polytouch


    Nowa pół ważona klawiatura ASM Polytouch ma nie tylko standardową dynamikę i aftertouch jak inne klawiatury, lecz także obsługuje w pełni polifoniczny aftertouch. W ostatnich latach firmy starają się znaleźć różne sposoby, aby dać klawiszowcom więcej możliwości lepszego wyrażani siebie. Problem w tym, że prawie nigdy tym nowym rozwiązaniem nie jest klawiatura, więc trzeba nauczyć się nowych technik, żeby grać na nowych instrumentach. Klawiatura Polytouch posiada wysokiej jakości klawisze w standardowym rozmiarze, dzięki czemu możesz od razu zacząć grać.

    Oscylatory


    Trzy oscylatory dają wybór spośród 219 przebiegów jednocyklowych. Wavemorphing to funkcja, którą zazwyczaj można znaleźć w syntezatorach z fabrycznie ustawionymi tablicami wavetable. Tworzenie własnych tablic jest żmudne lub wręcz niemożliwe. W przeciwieństwie do większości syntezatorów wavetable, oscylatory 1 i 2 w syntezatorze HYDRASYNTH posiadają tryb WAVELIST, który pozwala wybrać 8 przebiegów z banku 219 fal, ułożyć je w wybranej kolejności, a następnie przechodzić z jednego do drugiego.

    Mutatory


    Sygnał oscylatorów 1 i 2 kierowany jest do MUTATORÓW. Mutatory pozwalają na modulowanie i kształtowanie dźwięku na nowe (i stare) sposoby. Każdy mutant pozwala na wybór jednego z następujących procesów:

    • FM - Linear: do tworzenia klasycznych brzmień FM. Wybór wielu źródeł FM, w tym wejścia zewnętrzne
    • Wavestack: tworzy 5 kopii wchodzącego dźwięku i pozwala na ustawienie poziomu odstrojenia
    • Hard Sync: dzięki temu uzyskasz klasyczne brzmienia synchronizowanych przebiegów. Spróbuj zastosować Hard Sync z morphing wavetable dla zabawy
    • Pulse Width: powoduje modulację szerokości impulsu dowolnego dźwięku wejściowego
    • PW - Squeeze: jest to inna forma modulacji szerokości impulsu, która tworzy bardziej gładkie brzmienie
    • PW - ASM: tryb ten dzieli wchodzącą falę na 8 fragmentów i pozwala na ustawienie poziomu modulacji szerokości impulsu w każdej sekcji
    • Harmonic Sweep: powoduje przemiatanie harmonicznych wychodzącego dźwięku
    • PhazDiff: pobiera sygnał wejściowy, przesuwa fazę, a następnie tworzy różnice z oryginalnym sygnałem.

    Mutant w trybie FM i Sync Może również generować własne przebiegi, dzięki czemu nie musisz używać innego oscylatora. Oczywiście routing jest elastyczny, więc jeśli chcesz, możesz wybrać inne oscylatory jako źródła modulacji.

    Mikser/routing filtrów


    Sygnał 3 oscylatorów jest podawany do miksera razem z generatorem szumu i modulatorem pierścieniowym. Mikser umożliwia miksowanie poziomów oraz ustawienie poziomu sygnału wejściowego. Istnieje możliwość ustawienia poziomu wysyłki sygnałów z każdego źródła do filtrów 1 i 2. Filtry mogą być ustawione jako równoległe lub szeregowe, co zapewnia najwyższą wszechstronność.

    Filtry


    Hydrasynth posiada dwa filtry, które mogą być skonfigurowane szeregowo lub równolegle. Pierwszy filtr zawiera 16 różnych modeli, co daje ci wiele możliwości dostosowania brzmienia do twoich potrzeb. Drugi filtr, 12 dB na oktawę, ma płynne przemiatanie w zakresie albo dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy, albo dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy, podobnie jak w klasycznych filtrze SEM.

    LFO


    Pięć generatorów wolnych przebiegów - LFO w Hydrasynth posiadają tryb STEP, który pozwala na tworzenie patternów z maksymalnie 64 krokami. Posiadanie 5 mini sekwencerów krokowych daje niesamowite możliwości dalszego kształtowania własnego brzmienia. Oczywiście jest też 10 standardowych przebiegów do wyboru. Wszystkie LFO posiadają opcje delay, fade in, 3 tryby wyzwalania, wygładzanie, ustawienie fazy początkowej, tryb one-shot (dzięki czemu mogą działać jak obwiednie) oraz synchronizację BPM.

    Obwiednie


    Syntezator HYDRASYNTH Keyboard posiada 5 obwiedni. Zaawansowany silnik brzmieniowy potrzebuje wielu źródeł modulacji. Obwiednie posiadają 6 faz: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain i Release. Czas dla poszczególnych faz obwiedni może być ustawiany w sekundach lub w podziałach rytmicznych, dzięki czemu obwiednie są zsynchronizowane z utworem. Obwiednie można również zapętlić, aby tworzyły LFO, a ich kształt może być sterowany napięciowo w matrycy modulacji. Obwiednie mogą być dodatkowo wyzwalane z wielu źródeł (po aktualizacji 1.5).

    Matryca modulacji


    Możliwości w zakresie modulacji Hydrasynth są nieograniczone. Dzięki 32 definiowanym przez użytkownika trasom modulacji będziesz miał wiele sposobów na wykorzystanie 29 źródeł modulacji i 155 celów modulacji. Prawie wszystko w silniku syntezatora może być celem modulacji, włączając w to efekty i arpeggiator. Źródła i cele modulacji obejmują złącza CV Mod IN i Out oraz komunikaty MIDI CC.

    Arpeggiator


    Arpeggiator pozwala na tworzenie standardowego arpeggia nutowego, ale posiada również możliwość tworzenia arpeggia frazowego. Parametry takie jak RATCHET i CHANCE pozwalają na wygenerowanie innych układów rytmicznych o pewnej dozie losowości, co umożliwia wprowadzenie trochę życia i spontaniczności do twojego wykonania. Możesz również modulować większość parametrów w arpeggiatorze, więc wyobraź sobie, że używasz LFO, obwiedni, polifonicznego aftertouch lub kontrolera wstęgowego do modyfikowania arpeggiów w czasie rzeczywistym.

    CV/GATE - MIDI - USB


    HYDRASYNTH wyposażony jest w standardowe interfejsy MIDI i USB/MIDI, ale pozwala też na użycie interfejsów CV/GATE do integracji syntezatora ze światem modularnym. Obsługuje on standardowe napięcia dla modularów Eurorack, standard Buchla 1.2 na oktawę, jak również niektóre z japońskich urządzeń V>Hz. Wejścia i wyjścia MOD pozwalają na modulację od DC do pełnego zakresu audio, rozszerzając możliwości modulacji.

    Sekcja Main System


    Manipulatory znajdujące się w sekcji Main System służą do poruszania się po patchach zarówno w trybie SINGLE jak i MULTI, konfiguracji ustawień systemu i wyświetlania parametrów takich jak obwiednie, kształty fal i filtry na ekranie OLED. Przycisk Init i Random pozwalają na odpowiednią: zainicjalizowanie lub zapewnienie losowości patcha, lub konkretnych modułów poprzez ich wciśnięcie i przytrzymanie wraz z przyciskiem wyboru modułu. Naciśnięcie przycisku HOME powoduje powrót do nawigacji po patchach w prosty i łatwy sposób.

    Makra


    Makra zostały stworzone, aby umożliwić użytkownikowi zaawansowaną kontrolę nad silnikiem brzmieniowym podczas występów na żywo. 8 przypisywanych enkoderów i przycisków może być kierowanych do 8 celów. Całkowite przekształcanie dźwięku może nastąpić po naciśnięciu przycisku lub obróceniu pokrętła.

    Patche


    Hydrasynth wyposażony jest w 5 banków po 128 patchy. Do stworzenia 256 fabrycznych patchy zatrudniono jednych z najlepszych twórców brzmień. Znalezienie interesującego cię patcha i przeszukiwanie biblioteki ułatwia przeglądarka (BROWSER). Nasza wtyczka Patch Manager na komputery PC/Mac pozwala również na łatwe przenoszenie patchy w celu uporządkowania ich w dowolnej kolejności, jak również załadowanie nowej biblioteki brzmień w przyszłości.

    Efekty


    Łańcuch efektów wykracza poza typowe efekty spotykane w innych syntezatorach. Efekty pre- i post- dają ci kilka unikalnych sposobów na obróbkę dźwięku. Delaye i pogłosy wzorowane są na najpopularniejszych efektach na rynku. Efekty są doskonałym sposobem na uzupełnienie twojego brzmienia bezpośrednio w instrumencie.

    CHARAKTERYSTYKA


    • Metalowa obudowa
    • Pół ważona, dynamiczna klawiatura PolyTouch z polifonicznym aftertouch
    • 4-oktawowy (67 cm) kontroler wstęgowy
    • 5 banków pamięci po 128 patchy
    • MIDI IN/OUT/THRU
    • Port USB
    • 8-głosowa zaawansowana synteza wavetable
    • 2 oscylatory wavemorphingu
    • 1 oscylator o ustalonym przebiegu
    • Po dwa mutatory na oscylator
    • Generator szumu
    • Modulator pierścieniowy
    • Mikser źródeł dźwięku
    • Dwa filtry (Routing szeregowy lub równoległy)
    • 5 × generator wolnych przebiegów (LFO)
    • 5 generatorów obwiedni
    • Matryca modulacji
    • 8 pokręteł i przycisków makro
    • Arpeggiator

    SPECYFIKACJA


    • Klawiatura: dynamiczna, półważona PolyTouch z polifonicznym aftertouch, 73 klawisze
    • Obudowa: stalowa góra i dół, aluminiowe panele boczne
    • Pamięć patchy: 8 banków po 128 patchy (w sumie 1024)
    • Wejścia i wyjścia CV/GATE: CV, GATE, Zakres Mod In/Out, Clock Out
    • MIDI: IN/OUT/THRU
    • Zasilanie: gniazdo wejściowe DC
    • Port USB: obsługuje wejście/wyjście USB MIDI
    • Wyjścia audio: stereofoniczne wyjścia analogowe (zbalansowane), dwa złącza słuchawkowe
    • Wymiary: 103 x 350 x 800 mm
    • Waga: 10 kg

     

    Zobacz też inne syntezatory: [Syntezator Novation Summit], [Syntezator KORG NAUTILUS 61 AT /Stacja robocza z Aftertouch], [Syntezator Roland FANTOM-08].