MusicAudio.pl » Instrumenty klawiszowe » Syntezatory muzyczne » Syntezator polifoniczny Sequential Take 5
Syntezator polifoniczny Sequential Take 5

Syntezator polifoniczny Sequential Take 5

Sequential Take 5 to przenośny i kompaktowy, w pełni wyposażony oraz świetnie brzmiący pięciogłosowy syntezator polifoniczny przeznaczony zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Wykorzystuje wysokiej klasy części, takie jak klawiatura Fatar, lifting zaawansowanych oscylatorów i filtrów zaczerpniętych z Prophet series, zapewniając ciepłe i charakterystyczne brzmienia. Syntezator zawiera ogromny zakres możliwości kształtowania brzmienia poprzez dwa VCO na głos, sub-oscylator na głos, klasyczny 4-biegunowy rezonansowy filtr analogowy, mikser i pięciostopniowy generator obwiedni oraz pokrętło vintage. Wbudowane narzędzia wydajnościowe takie jak funkcja split-keyboard do dzielenia 3.5-oktawowego zakresu na dwie strefy, arpeggiator z czterema trybami re-latching, 64-krokowy sekwencer polifoniczny i tryby unison, dają możliwość zmiany sposobu, w jaki używasz Take 5 w zależności od Twoich potrzeb.
Syntezator polifoniczny Sequential Take 5 Pokaż więcej zdjęć
Syntezator polifoniczny Sequential Take 5 - miniatura
Syntezator polifoniczny Sequential Take 5 - miniatura
Syntezator polifoniczny Sequential Take 5 - miniatura
Syntezator polifoniczny Sequential Take 5 - miniatura
Syntezator polifoniczny Sequential Take 5 - miniatura
Syntezator polifoniczny Sequential Take 5 Pokaż więcej zdjęć
7 836,00 zł
  • DARMOWA DOSTAWA  DARMOWA DOSTAWA do 10 RAT 0%
  • Raty Credit Agricole do 10 x RAT 0% - BNP Paribas
  • Santander e-raty Oblicz
Pełny opis produktu:

Syntezator polifoniczny Sequential Take 5

  • OPIS:

    Nowy instrument oferuje potężną syntezę opartą na VCO/VCF w przystępnej cenie, dzięki czemu znajduje się w zasięgu ręki zarówno początkujących jak i profesjonalistów.

    Sequential Take 5 to zupełnie nowy, kompaktowy i przenośny, pięciogłosowy syntezator polifoniczny oparty na VCO/VCF, zaprojektowany zarówno z myślą o nowicjuszach w świecie syntezatorów, jak i profesjonalistach.

    W pełni funkcjonalny syntezator subtraktywny Take 5 ma dwa VCO i sub-oscylatory na głos, klasyczny 4-biegunowy, rezonansowy filtr analogowy z Prophet-5 Rev 4, 44 pełnowymiarowe klawisze i wysokiej jakości klawiaturę Fatar. Sprytna funkcja podziału klawiatury na dwie oddzielne strefy daje graczom dużo większe możliwości niż wiele innych kompaktowych syntezatorów. Podwójne efekty cyfrowe i dedykowane przesterowanie, bezstopniowe kształtowanie fali oraz dostęp do analogowego FM na panelu przednim pozwalają Take 5 pokryć szeroki zakres dźwięków, od brzmień vintage po współczesne.

    Take 5 oddaje klasyczne brzmienie i dziedzictwo Sequential w ręce ludzi, którzy być może nie byli w stanie doświadczyć tego wcześniej” – powiedział Dave Smith, założyciel i główny projektant produktu Sequential. „Spakowanie tak dużej mocy na tak niewielkiej powierzchni było rodzajem wyzwania, które uwielbiamy. Przez cały czas tworzenia byliśmy zdumieni tym, jak potężnie brzmi ten syntezator i jak szalenie jest wszechstronny. Praca nad nim była przyjemnością i nie mogę się doczekać, aby usłyszeć, co stworzą dzięki nim nasi klienci”.

    Ta wszechstronność pochodzi z silnika dźwiękowego Take 5. Dwa oscylatory sterowane napięciem zapewniają tradycyjne kształtowanie fal sinusoidalnych, piłokształtnych i impulsowych, podczas gdy proste analogowe FM dodają w razie potrzeby złożone harmonicznie. 4-biegunowy filtr analogowy Prophet-5-lineage kształtuje dźwięk oscylatorów i suboscylatora w klasyczny sposób, podczas gdy sterowanie Drive zapewnia dodatkowe uderzenie. Pokrętło Vintage dodaje mikro wariacje do oscylatora, filtra i zachowania obwiedni z głosu na głos co pozwala uzyskać jeszcze więcej ciepła.

    Zestaw funkcji Take 5 uzupełniają dwa LFO (1 globalny i 1 LFO na głos), obwiednie ADSR + delay, dwa efekty cyfrowe (dedykowany pogłos oraz zestaw efektów delay i innych) osobny dodatkowy efekt overdrive i szerokie możliwości modulacji. 64-stopniowy sekwencer polifoniczny i rozbudowany arpeggiator dopełniają całości.

    Dyrektor generalny Sequential, David Gibbons, podsumował Take 5 w ten sposób: „Dla graczy, którzy chcieli wejść w analogowe syntezatory polifoniczne, ale zostali zniechęceni ceną lub złożonością, Take 5 jest idealną bramą do syntezy subtraktywnej i kreatywnej mocy najlepszych syntezatorów marki Sequential. To najwyższa jakość Sequentiala w cenie, która jest w zasięgu prawie każdego. Mobilność jest również ogromnym plusem - nie zmęczysz się nosząc instrument ze sceny do studia, a dodatkowo nie tracisz nic z funkcjonalności najlepszych instrumentów Sequentiala.

    SPECYFIKACJA:

    Oscylatory

    • Dwa analogowe VCO na głos,
    • Płynnie zmienny kształt fali (sinusoidalny, piłokształtny, zmienna modulacja szerokości impulsów) na oscylator,
    • Synchronizacja twarda: oscylator 1 synchronizuje się z oscylatorem 2,
    • Generator suboktaw prostokątnych (oscylator 1) na głos,
    • Włączanie/wyłączanie śledzenia klawiatury dla każdego oscylatora,
    • FM na panelu przednim (modulacja częstotliwości)


    Mikser

    • Oscylator 1 wartość,
    • Oscylator 1 wartość suboktaw,
    • Oscylator 2 wartość,
    • Ilość białego szumu


    Filtr dolnoprzepustowy

    • Czterobiegunowy, rezonansowy, analogowy filtr dolnoprzepustowy na głos, oparty na projekcie Prophet 5 Rev 4,
    • Filtr można wprowadzić w samo-oscylację za pomocą kontroli rezonansu,
    • Parametr obwiedni filtra dwubiegunowego


    Obwiednie

    • Dwa 5-stopniowe generatory obwiedni (ADSR + delay) ze zmiennym routingiem (filtr, wzmacniacz, bramka),
    • Modulacja prędkości każdej z obwiedni,
    • Obwiednie można swobodnie przypisywać do wielu destynacji modulacji


    Oscylator niskich częstotliwości

    • Pięć kształtów fal: trójkąt, piłokształtna, odwrócona piłokształtna, kwadratowa i losowa (sample and hold),
    • Synchronizacja zegara (wewnętrzny lub zewnętrzny zegar MIDI),
    • Możliwość swobodnego przypisywania do wielu destynacji modulacji


    Efekty cyfrowe

    • Jeden dedykowany pogłos z tłumieniem, pre-delay, decay i tone,
    • Jeden multiefekt z delay’em stereo, delay’em BBD, delay’em taśmowym, chorusem, flangerem, phaserem, ring modulatorem, głośnikiem obrotowym typu Leslie, przesterem, filtrem górnoprzepustowym,
    • Dedykowany efekt Overdrive


    Pokrętło Vintage

    • Odtwarza charakterystykę klasycznych syntezatorów, wprowadzając mikro-fluktuacje w oscylatorach, filtrach i obwiedni na głos.


    Aftertouch

    • Źródło: kanał (mono) aftertouch z dwubiegunową wartością,
    • Możliwość swobodnego przypisywania aftertouch do wielu destynacji modulacji


    Zegar

    • Zegar główny z możliwością nabicia tempa,
    • Kontrola i wyświetlacz BPM,
    • Synchronizacja zegara MIDI


    Arpeggiator

    • W górę, w dół, w górę + w dół, losowo, przypisywanie trybów,
    • Synchronizacja z zegarem MIDI,
    • Re-latching arpeggiatora


    Sekwencer

    • Polifoniczny sekwencer krokowy z maksymalnie 64 krokami wraz z ties i rests

    Kontrola nad urządzeniem

    • Pełnowymiarowa, półważona, 3.5-oktawowa, klawiatura dynamiczna Fatar z Aftertouch,
    • Sprężynowe koło pitch z możliwością wyboru zakresu na program z niezależnie regulowanymi kontrolkami transpozycji górnego i dolnego koła pitch;
    • Tryb niskiego podziału tworzy dwie niezależne strefy wydajności o różnych zakresach oktaw,
    • Przełącznik blokady blokuje trzymane nuty,
    • Slide polifoniczny (portamento),
    • Tryb Unison (monofoniczny) z konfigurowalną liczbą głosów, od jednego do wszystkich pięciu głosów oraz trybami klawiszy,
    • Przełącznik fabryczny: gdy wyłączony, panel przedni działa w trybie live. To, co widzisz, jest tym, co słyszysz.


    Pamięć Patch

    • 128 miejsc na ustawienia użytkownika i 128 ustawień fabrycznych


    Wejścia/wyjścia

    • 1 wejście MIDI, 1 wyjście MIDI i 1 port MIDI Thru,
    • Port USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI,
    • 1 wejście Sustain/przycisku nożnego,
    • 1 wejście pedału ekspresji,
    • Główne wyjście stereo (2 x 1/4″ jack),
    • Wyjście słuchawkowe (gniazdo słuchawkowe stereo 1/4″)


    Zasilanie

    • Wejście zasilania IEC AC do zasilania wewnętrznego,
    • Działa na całym świecie pod napięciem od 100 do 240 woltów przy 50 do 60 Hz; Maksymalny pobór mocy 14 watów


    Specyfikacja fizyczna

    • Klawiatura: jakość premium, 3,5-oktawowa, półważona Fatar,
    • Wymiary (wys. x szer. x głęb.): 112 x 635 x 324 mm,
    • Waga: 7.7 kg


    Demo