OPIS
Behringer BC1200 to profesjonalny 7-elementowy zestaw mikrofonów perkusyjnych do zastosowań studyjnych i na żywo. Zestaw 7 mikrofonów perkusyjnych zapewnia dokładne odwzorowanie całego zestawu perkusyjnego, zarówno w zastosowaniach na żywo, jak i w studiu. Różne typu mikrofonów są dopasowane do efektywnej transmisji dźwięków bębna basowego, tomów, werbli i talerzy. Te kompaktowe i wszechstronne mikrofony świetnie sprawdzają się w nagraniach instrumentów perkusyjnych i mikrofonowaniu w bliskim polu.
Mikrofon do bębnów basowych
Ten dynamiczny mikrofon z kapsułą o dużej membranie i kardioidalnym wzorze odbioru KM1200 został zaprojektowany specjalnie do bębnów basowych. Może być łatwo zamontowany na krótkim statywie i umieszczony bezpośrednio przy otworze bębna basowego.
Mikrofony Tom/Snare
Mikrofony dynamiczne TM1200 z kapsułami średnio-membranowymi są specjalnie zaprojektowane dla tomów i werbli. Specjalne mikrofony mogą być przymocowane do obręczy tomu lub werbla za pomocą zacisków. Kąt i odległość mikrofonu od główki bębna jest regulowana.
Kondensatorowe mikrofony nagłowne
Kierunkowe, małomembranowe kapsuły CM1200 są specjalnie dostrojone do talerzy crash, hat i ride. Zamontuj mikrofony na parze statywów i ustaw je tak, aby uzyskać pożądane delikatne/jedwabiste wysokie tony. Każdy mikrofon powinien być umieszczony około 1 m nad talerzem ride i hi-hatem, skierowany bezpośrednio w dół. Możesz również ustawić oba mikrofony bezpośrednio nad werblem w układzie "XY" z końcami kapsuł prawie się stykającymi i jednym skierowanym na talerz ride, a drugim na hi-hat.
CHARAKTERYSTYKA
- Klasyczny zestaw 7 mikrofonów dostrojonych i dopasowanych, aby uchwycić każdy niuans pełnego zestawu perkusyjnego
- Kompletny zestaw mikrofonów perkusyjnych, idealny do nagrań studyjnych i występów na żywo
- 1 mikrofon dynamiczny z dużą membraną zaprojektowany specjalnie dla bębna basowego i instrumentów o niskiej częstotliwości
- 4 dynamiczne mikrofony perkusyjne do werbla, tomów i innych akustycznych instrumentów perkusyjnych
- 2 dopasowane mikrofony pojemnościowe do stereofonicznego obrazowania perkusji (overhead), doskonałe również dla instrumentów strunowych
- Kardioidalna charakterystyka zapewnia doskonałą separację źródeł dźwięku
- Wytrzymała konstrukcja korpusu wykonanego z metalowego odlewu ciśnieniowego
- Kompaktowe i wszechstronne mikrofony świetnie sprawdzają w nagraniach instrumentów perkusyjnych i mikrofonowaniu w bliskim polu
- Pozłacane 3-pinowe złącze XLR zapewniające najwyższą integralność sygnału
- Uchwyty mikrofonowe, adaptery z gwintem 5/8", osłona przeciwwietrzna i aluminiowy futerał w zestawie
SPECYFIKACJA
Mikrofony Tom/Snare
- Typ: Dynamiczny
- Charakterystyka kierunkowa: kardioidalna
- Pasmo przenoszenia: 70 Hz - 14 kHz
- Czułość: -56 dB (±3 dB) @ 1 kHz, 0 dB = 1 V/Pa
- Impedancja: 250 Ω (±30%) @ 1 kHz
- Max. SPL: 145 dB @ 1 kHz ≤1% THD
- Stosunek sygnał/szum: 75 dB
Mikrofon do bębna basowego
- Typ: Dynamiczny
- Wzór polaryzacji: kardioidalna
- Pasmo przenoszenia: 50 Hz - 14 kHz
- Czułość: -58 dB (±3 dB) @ 1 kHz, 0 dB = 1 V/Pa
- Impedancja: 250 Ω (±30%) @ 1 kHz
- Max. SPL: 150 dB @ 1 kHz ≤1% THD
- Współczynnik S/N: 79 dB
Mikrofony napowietrzne
- Typ: Condenser
- Wzór polaryzacji: kardioidalna
- Pasmo przenoszenia: 70 Hz - 18 kHz
- Czułość: -45 dB (±3 dB) @ 1 kHz, 0 dB = 1 V/Pa
- Impedancja: 250 Ω (±30%) @ 1 kHz
- Zasilanie: Zasilanie phantom 48 V
- Max. SPL: 136 dB @ 1 kHz ≤1% współczynnik zniekształceń
- Stosunek sygnału do szumu: 70 dB